ثبت نام در اموزش شبکه سماتک
نوشته شده توسط : محمدجواد افرازه

آموزش شبکه

سماتک توصیه می کند پس از گذراندن دوره آموزش Network+ که اولین دوره آموزش شبکه می باشد، بلافاصله دوره MCSE را بگذرانید. در بسیاری از سازمان ها و شرکت های ایرانی از یک شرکت خصوصی کوچک تا یک وزارتخانه بزرگ کامپیوترها چه Client و چه Server از محصولات مایکروسافت و نسخه های مختلف ویندوز استفاده می کنند. بنابراین با گذراندن دوره آموزش مهندسی شبکه MCSE شانس زیادی برای پیدا کردن یک شغل مناسب با درآمد عالی به عنوان Admin شبکه خواهید داشت.

در ادامه به اختصار مهم ترین دوره های آموزشی مهندسی شبکه را خدمتتان معرفی می کنیم.





آموزش Network+

دوره آموزشی Network+ که توسط کمپانی CmopTIA طراحی شده است، اولین دوره برای ورود به آموزش شبکه و مهندسی شبکه می باشد. در این دوره مفاهیم پایه ای شبکه های کامپیوتری، پروتوکل های شبکه و مهم تر از همه نحوه آدرس دهی شبکه و IP Subneting مورد بررسی کامل قرار می گیرد. دوره Network+ شما را برای دوره های مهندسی شبکه مایکروسافت MCSE و دوره های مهندسی شبکه سیسکو CCNA و CCNP آماده می کند. شما هم به جمع 473 شرکت کننده سال 94 در دوره Network+ سماتک بپیوندید و روی لینک پایین کلیک نمایید.
ثبت نام آنلاین





آموزش MCSE

دوره آموزشی MCSE یک دوره کامل 210 ساعته می باشد که شما می بایست بعد از سپری کردن دوره آموزش شبکه Network+ آن را بگذرانید. این دوره بین 6 ماه تا یک سال طول می کشد و توصیه می شود این دوره را که شامل 5 درس می باشد به صورت pack طی کنید. دلیل این پیشنهاد این است که در صورتی که دوره های MCSE را به صورت جدا جدا ثبت نام کنید 600 هزار تومان می بایست بیشتر پرداخت کنید که رقم قابل توجهی است و ممکن است پیوستگی مطالب را از دست بدهید. برای ثبت نام در دوره آموزش مهندسی شبکه MCSE روی لینک زیر کلیک نمایید.
ثبت نام آنلاین





آموزش CCNA

دوره پرطرفدار آموزش مهندسی شبکه سیسکو CCNA اولین دوره از سری دوره های سیسکو است که به شما آموزش می دهد تجهیزات سیسکو (روتر و سوئیچ) را تنظیم و یا به اصطلاح Config کنید. برای گذراندن دوره CCNA هم می توانید بلافاصله پس از دوره Network+ اقدام کنید اما توصیه اساتید بر این است که دوره MCSE را هم نیاز یا پیش نیاز این دوره قرار دهید. پس از دوره CCNA هم در صورتی که به حوزه مهندسی شبکه سیسکو علاقه مند باشید دوره های CCNP یا CCIE یا دوره های مربوط به Security و یا VOICE سیسکو را هم می توانید بگذرانید. برای ثبت نام در دوره CCNA روی لینک زیر کلیک نمایید.
جزوه CCNA

ثبت نام آنلاین




:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: